Als je veel spam ontvangt op je zeelandnet mailadressen kan je over wegen om zowel je Mijn Delta wachtwoord als het wachtwoord van je zeelandnet mailadres te wijzigen.
Klik op deze link https://mijndelta.nl , login met je Mijn Delta gebruikersnaam en wachtwoord.
Ga voor verificatie controleren of het gelukt is, naar https://mijndelta.nl login met je Mijn Delta gebruikersnaam en je nieuwe wachtwoord.
Als je weer opnieuw verbinding hebt Mijn Delta, laat die browser dan ingelogd staan en klik op https://mijn.delta.nl/email in deze les. Doordat je nog in gelogd staat in de vorige browser zal je emailadres(sen) na een poosje getoond worden in een nieuw geopend scherm.
Nieuw veilig wachtwoord ook weer 2x invullen voor verificatie.
LET OP: Als je het wachtwoord van een email adres op je server hebt gewijzigd moet je dat ook weer doen in de email client box die je gebruikt om je mail op te halen van je server anders krijg je geen mail in de inbox (bv. Mail van Win10, eM client of Outlook) .
Om je zeelandnetadres(sen) in de toekomst helemaal ook weer spamvrij te houden kan je overwegen de spamfilter van zeelandnet te installeren, zie deze les op https://www.janalbregtse.nl/WIN10/spamfilter-instellen/mijn-delta.htm
Succes
|